LVMH Eynək markası Barton Perreira-nı satın alır
LVMH, James Bond eynəklərinin istehsalı ilə tanınan lüks eynək markası Barton Perreira-nı alır və sürətlə böyüyən dizayner günəş eynəyi bazarına daxil olur.
LVMH-nin eynək bölməsi Thelios, açıqlanmayan bir məbləğə Kaliforniyada yerləşən Irvine, Barton Perreira-nı almağa razılaşdı. Sövdələşmə Thelio-nun sentyabr ayında Fransız Alp markası Vuarnet-i satın aldıqdan sonra iki ay ərzində ikinci böyük alışıdır.
Dəbdəbəli eynəklər, o cümlədən günəş eynəkləri və optik eynəklər bütün dünyada sürətlə inkişaf edir. Lüks evlər eynəkləri daha gənc istehlakçılar üçün öz brendlərinə daha ucuz giriş nöqtəsi kimi görür və indi daha geniş çeşiddə dəbli, keyfiyyətli çərçivələr istehsal edir. Analitiklər bildirirlər ki, Asiyada günəş eynəkləri getdikcə populyarlaşır və insanlar kompüter və telefon ekranları qarşısında daha çox vaxt keçirdikcə optik linzalı çərçivələrə tələbat artır.
EssilorLuxottica-nın məlumatına görə, qlobal eynək satışları 2022-ci ildə 107 milyard dolları keçib və gələcək illərdə orta tək rəqəmli artım gözlənilir.
Thelios-un baş direktoru Alessandro Zanardo bildirib ki, "Lüks evlər üçün eynəklər bir çox hallarda istehlakçılarla ilk əlaqə nöqtəsidir". “Evlər aləmində bu kateqoriyanın aktuallığında da dəyişiklik baş verdi. Məhsul sadəcə bir fabrikdə logo ilə markalanaraq satılan bir şey deyil. Bu, həqiqətən lüks səviyyədə yaradılmış və dizayn edilmiş bir şeydir. Keyfiyyət həqiqətən yaxşılaşır, ona görə də müştərilər lüks eynəklərin nə olduğunu başa düşürlər”.
Barton Perreira ilə müqavilə LVMH və lüks sənaye üçün eynəklərin artan əhəmiyyətini vurğulayır. LVMH 2017-ci ildə Louis Vuitton, Celine, Loewe və Berluti də daxil olmaqla LVMH-nin öz brendləri üçün eynək istehsal etmək üçün Thelios-u işə saldı. Zanardo, Theliosun dizayn, istehsal və paylama sahəsində öz təcrübəsini inkişaf etdirdiyi üçün Vuarnetdən başlayaraq daha da inkişaf etdirə biləcəyi üçüncü tərəf markalarını almağa qərar verdiyini söylədi.
Barton Perreira Hollivud ulduzları və yüksək səviyyəli günəş eynəkləri və çərçivələri kolleksiyaçıları arasında bir kültə malikdir. Onun dizaynları adətən 500 və ya 600 dollara satılır və az miqdarda istehsal edilən məhdud buraxılışlı modellər xüsusilə arzuolunandır. Daniel Craig No Time to Die filmində Barton Perreira "Joe" günəş eynəyi taxıb və Demi Lovato, Sandra Bullok və Rayan Qoslinqin də fanat olduğu bildirilir.
Zanardo, Barton Perreiranın keyfiyyətə sadiqliyinə görə LVMH üçün mükəmməl uyğun olduğunu söyləyib.
“Barton Perreyranın çox güclü təməl prinsipi var: dizayn və güzəştsiz keyfiyyət” deyib.
Zanardo, Barton Perriera-nın ABŞ-da yalnız bir neçə mağazası olduğu üçün LVMH brendini xaricə çıxarmaq üçün qlobal varlığından istifadə edərək, Avropa və Asiyada daha yaxşı distribusiya təmin edə bilər, deyərək bildirib.
Barton Perreira 2007-ci ildə Bill Barton və Patty Perreira tərəfindən Oliver Peoples-dan ayrıldıqdan sonra şirkət Oakley tərəfindən satın alındıqdan sonra təsis edilmişdir. Zanardo bildirib ki, hər iki təsisçi satın alındıqdan sonra şirkətdə qalacaq və “markanın DNT-sinin toxunulmaz qalmasını təmin edəcək”.
LVMH-nin alınması göstərir ki, lüks mallar biznesində qlobal tənəzzülə baxmayaraq, şirkət uzunmüddətli ambisiyalarına uyğun alış hədəfləri axtarır. LVMH-nin səhmlərinin qiyməti son altı ayda, xüsusən də ABŞ şərab və spirtli içkilər bazarında artımı yavaşladığı üçün 20% ucuzlaşıb. LVMH rəhbərləri tez-tez deyirlər ki, tənəzzül bazar payı qazanmaq və rəqiblərin xərcləri azaltması və qiymətləndirmələrin daha cəlbedici olması səbəbindən alışlar etmək imkanı yaradır.
Hələlik Thelios, yeni sövdələşmələr aparmaqdansa, Vuarnet, Barton Perreira və İtaliyada bu yaxınlarda əldə etdiyi istehsal müəssisəsini inteqrasiya etməyə daha çox diqqət yetirəcəyini söyləyib.