Biznesin idarə edilməsinin əsasları

Biznesin idarə edilməsinin əsasları

Biznesin idarə edilməsinin əsasları
saw 3211     

Biznesin idarə edilməsinin əsasları

Biznesin idarə edilməsinin əsasları təşkilata biznes prosesləri toplusu kimi baxmaqdan ibarətdir. Bütün fərdi proseslər ümumi bir problemi həll etməyə kömək edir. İdarəetmə obyekti kimi təşkilatın sifarişli fəaliyyəti çıxış edir.

Biznes prosesinin idarə edilməsinin əsası təşkilati strukturu, onun bütün resurslarını və risklərini rasionallaşdırmaqdır. Hər bir fərdi mövzu hər hansı bir iş prosesinin son məhsuluna təsir edən hesab olunur. Bu yanaşma müəssisənin səmərəlilik dərəcəsini görmək üçün bütün amilləri planlı və ya faktiki göstəricilərə əlavə etməyə imkan verir. Təşkilatın və biznesin idarə edilməsinin əsasları sizə imkan verir: Bir məhsul istehsal etmək üçün nə qədər əsas resurs (insan və maddi) tələb olunduğunu hesablayın və nəzərə alın. Müəssisənin inkişafı zamanı yaranan taktiki/strateji problemləri bacarıqla həll etmək lazımdır. Belə vəzifələrə təşkilati dəyişikliklərin aparılması, fəaliyyətin normativ tənzimlənməsi və funksional məsrəf təhlilinin aparılması daxildir. Sistemin səmərəli idarəetmənin müasir tələblərinə uyğunluğu kiçik biznesin idarə edilməsinin əsaslarını da təmin edir. Məsələn, keyfiyyət sistemi standartı olan ISO 9001-in tətbiqi prosesə əsaslanan idarəetmənin həyata keçirilməsini tələb edir.

Kiçik və böyük müəssisələrin proseslərin idarə edilməsi Biznes proseslərinə əsaslanan təşkilatın idarə edilməsi aşağıdakı üstünlükləri təmin edir:

* Standartlaşdırma. Eyni nəticəyə gətirib çıxaran bütün fəaliyyət növləri bir qrupa bölünür və ümumi strateji nəzarət standartlarına tabedir. Məsələn, kiçik müəssisələr üçün müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə “Müştərilərin cəlb edilməsi və məhsulların satışı qaydası” sənədi ilə idarə olunan “Məhsul satışı” qrupuna ayrılır.

* Təkmilləşdirmə. Biznesin idarə edilməsinin təşkilati əsasları hər hansı bir iş prosesi üçün nəzarət dövrəsindən istifadəni və fəaliyyətin müntəzəm olaraq təkmilləşdirilməsini nəzərdə tutur.

* Avtomatlaşdırma. Kiçik biznesin səriştəli idarə edilməsi çox vaxt ixtisaslaşdırılmış informasiya sistemlərinin istifadəsini əhatə edir. Tipik olaraq, bunlara biznes proseslərinin vizual modelləşdirilməsi, simulyasiya modelləşdirilməsi, biznes proseslərinin icrası və performans monitorinqi üçün alətlər daxildir.

Biznesin idarə edilməsi Biznesin idarə edilməsinin əsasını təşkil edən dörd funksiya vardır. Onları bir əsas - ümumi proseslər birləşdirəcək və sonuncu funksiyanın həyata keçirilməsinin birinciyə qayıtdığı güman edilir. Buna idarəetmə dövrü deyilir.

Biznesin idarə edilməsi: fəaliyyətin planlaşdırılmasının əsasları.

Bu funksiyanı yerinə yetirmək biznesin inkişafının əsasını təşkil edir: qarşıya qoyduğunuz məqsədlər və onlara necə nail olmaq barədə təsəvvürünüz yoxdursa, nəticə əldə edə bilməyəcəksiniz. Həmçinin bu iş mərhələsində problemləri həll etmək üçün sizə lazım olan resursları müəyyənləşdirməlisiniz. Təbii ki, tək planlaşdırma bütün xəyallarınızın gerçəkləşəcəyinə zəmanət deyil. İcra zamanı plana düzəlişlər və əlavələr tələb olunacaq. Bununla belə, irəliləmək üçün lazım olan təməldir. 

Yaxşı bir liderin bacarıqları

* Planlaşdırma. Bu funksiyanı yerinə yetirmək biznesin inkişafının əsasını təşkil edir: qarşıya qoyduğunuz məqsədlər və onlara necə nail olmaq barədə təsəvvürünüz yoxdursa, nəticə əldə edə bilməyəcəksiniz. Həmçinin bu iş mərhələsində problemləri həll etmək üçün sizə lazım olan resursları müəyyənləşdirməlisiniz. Təbii ki, tək planlaşdırma bütün xəyallarınızın gerçəkləşəcəyinə zəmanət deyil. İcra zamanı plana düzəlişlər və əlavələr tələb olunacaq. Bununla belə, irəliləmək üçün lazım olan təməldir.

* Təşkilat. Biznesin idarə edilməsinin bu hissəsi müəyyən strukturun yaradılmasını nəzərdə tutur, işin müxtəlif mərhələlərini yerinə yetirən insanlar arasında qarşılıqlı əlaqəni təşkil etmək, həmçinin hər bir vəzifənin həllinə kimin cavabdeh olduğunu müəyyən etmək lazımdır.

* Motivasiya. İstənilən menecer öz işçilərinə motivasiya verməlidir: işçilərin fəaliyyətinin əsasında duran, onları tapşırıqları yerinə yetirməyə və plana sadiq qalmağa həvəsləndirən budur. Motivasiyanın daim dəyişə bilən əsas ehtiyaclar toplusu ilə müəyyən edildiyini başa düşmək vacibdir. Biznesin düzgün idarə edilməsi menecerdən işçiləri təkcə pulun köməyi ilə deyil, səmərəli işləməyə həvəsləndirmək bacarığını tələb edir.

* Nəzarət. Müəssisənin uğurlu idarə edilməsinin əsası nəticələrin qarşıya qoyulan məqsədlərə uyğun olub-olmadığını müəyyən etmək üçün təşkilatın fəaliyyətini vaxtaşırı nəzərdən keçirməkdən ibarətdir. Üç növ nəzarət var. Birincisi, standartların müəyyən edilməsidir: müəyyən bir tarixə qədər əldə edilməli olan nəticələrin müəyyən edilməsi. İkincisi, əldə edilən faktiki nəticələri arzu olunanlarla müqayisə etməkdir. Sonuncu, məqsədləri nəzərdən keçirmək, onların aktuallığını və reallığını yoxlamaqdır.

Yaxşı menecerin bacarıqları Biznesin idarə edilməsinin əsaslarını öyrənməzdən əvvəl bacarıqlarınıza diqqət yetirin. Öz biznesiniz varsa və idarəetməni mümkün qədər səmərəli etməyi planlaşdırırsınızsa, öyrənməlisiniz:

* işgüzar ünsiyyət;

* kadr seçimi;

* işin rasional təşkili;

* səlahiyyətlərin verilməsi;

* iş vaxtının düzgün paylanması;

* sənaye münaqişələrinin qarşısının alınması və həlli;

* stresli vəziyyətlərdə özünü idarə etmək.

Müəssisənin, təşkilatın, biznesin idarə edilməsinin əsasını yuxarıda sadalanan dörd funksiya təşkil edir: planlaşdırma, təşkilatlanma, motivasiya, nəzarət. Menecer iş vaxtının bir hissəsini planlaşdırmadan tutmuş nəzarətə qədər mühüm idarəetmə funksiyalarına həsr etməlidir.

Yaxşı idarəetmənin prinsipləri və əsasları

Bacarıqlı idarəetmə sayəsində biznesi düzgün istiqamətdə inkişaf edən yaxşı rəhbər aşağıdakı xüsusiyyətləri ilə seçilir:

* Ədəblilik. Rəhbərlə onun tabeliyində olanlar arasındakı münasibət şəxsi nümunə əsasında qurulmalıdır: işçilər görməlidirlər ki, müdirin özü şirkətin inkişafında maraqlıdır;

* Qalib strategiya hazırlamaq və nəticə əldə etmək üçün bütün imkanlardan istifadə etmək bacarığı;

* Güclü komanda yaratmaq;

* İnsanları ilhamlandırmaq bacarığı;

* Çevik, dəyişməyə hazır təşkilat yaratmaq;

* Liderlik, motivasiya və mükafatların yaxşı düşünülmüş sistemi.

Biznesin idarə edilməsi sistemi

Nəzarəti bir neçə addımda qura bilərsiniz:

1.İdeologiyanın yaradılması. Qlobal bazarda uğur qazanan bütün şirkətlərin məqsədi və vizyonu var. Təşkilatın mövcud olması və onun inkişaf yolu budur. İdeologiya qərar qəbul etmə vektorudur. Sahib şirkətin məqsədini işçilərə təbliğ edir və komandanı işə həvəsləndirir. Komandada yaradıcılıq və işləmək istəyi artır və nəticədə biznes gəlirləri artır.

2.Marketinq strategiyasının formalaşdırılması. Müəssisənin nə edəcəyini, məhsulunun nə olacağını və necə istehsal olunacağını mülkiyyətçi müəyyən edir. Bu olmadan, marketinq şöbəsi məhsul haqqında öz vizyonunu irəli sürəcək.

3.Proseslərin tənzimlənməsi şirkətin böyüməsi üçün şərtdir. Bu, rəsmiləşdirilmiş məhsul texnologiyasının yaradılması ilə başlayır. Bu, xidmət və ya malların yaradıldığı təlimatdır.

Digər proseslər də tənzimlənir və iş təcrübəsi birləşdirilir. Yeni bir işçi vəzifəyə başlayanda, qəbul edilmiş qaydalara riayət edərək "köhnə üsulla qisas almağa" davam edəcək.

4.Təşkilatda nizam-intizam. Bu məqsədlə şirkət strukturu yaradılır. Bu, hər bir vəzifəni, işçiləri, onların funksiyalarını və cavabdeh olduqları nəticələri göstərən iyerarxik diaqramdır. Kimin nəyə görə cavabdeh olduğunu, hansı məhsulu istehsal edib hansı nəticəni verdiyini, kimin boş durduğunu göstərəcək.

5.Göstəricilərin müəyyən edilməsi. Performans göstəriciləri biznesin sağlamlığını göstərən ölçülərdir. Onlar pozulmuş prosesləri tapmağa və nəticələri proqnozlaşdırmağa kömək edəcəklər.

Hər bir işçiyə əmək haqqına təsir edən əsas göstəriciləri təyin edin. Mühasibat uçotu və ölçmə olmadan biznesin idarə edilməsi mümkün deyil.

6.“Sərbəstboğazları” axtarın. Əksər şirkətlər vaxtaşırı nəyinsə düşdüyü çox etibarlı olmayan mexanizmə bənzəyir və çalışıb tez bir zamanda təmir etməlisiniz. Əgər belə bir işi dağıtmağa çalışsanız, o, dağılacaq və metal qırıntıları yığınına çevriləcəkdir. Buna görə də, ilk növbədə, bütün pozulmuş və köhnəlmiş prosesləri tapırıq və düzəldirik.

7.Maliyyə idarəetmə sistemi. Sahib pulla işləmək üçün standartları müəyyən edir. Menecerlər özləri şirkətin maliyyə vəziyyəti ilə maraqlanmalıdırlar. Bunun üçün onların hər biri şöbənin inkişafı, nəticələri və maliyyəsi üçün məsuliyyət daşıyır. Onlar özləri xərcləri azaltmaq və gəlirləri artırmaq üçün imkanlar axtaracaqlar.

Həmçinin, öz işlərinin bir hissəsi olaraq işçilər həm gəlir, həm də xərclər üçün məsuliyyət daşımağa başlayırlar. Bu, maliyyə planlaşdırması və xərc tələblərinin təsdiqlənməsi ilə əldə edilir.

İşçilərin əmək haqqı mənfəətlə əlaqəli olduqda, onlar biznes gəlirlərini artırmaq üçün çalışırlar. Onlar başa düşürlər ki, göstəricini yaxşılaşdıran, lakin mənfəətin artmasına səbəb olmayan bir hərəkət etmək mənasızdır.

8.Aşağıdakılara cavabdeh olan HR departamentinin yaradılması. Şirkətə lazımi kadrların seçilməsi və komplektləşdirilməsi, təlim və maddi və qeyri-maddi həvəsləndirmə, işə cəlb etməklə işçilərin həvəsləndirilməsi və marağının artırılması.

9.Avtomatlaşdırmanın tətbiqi. Biznesin idarə edilməsi sistemi yaratmaq üçün komandanın işləyəcəyi İT mühitinə ehtiyacınız olacaq. Xüsusi proqramlar şirkətdə baş verən hər şeyin tam qeydini aparır və əsas göstəriciləri izləyir.

Biznesi idarə etmək o qədər də asan iş deyil. Səlahiyyətləri direktorlara verməzdən əvvəl o, idarəetmə sisteminin layihələndirilməsi və qurulması üçün çox çalışmalıdır.

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR