2023-cü ildə EDU saytlarından bağlantılar əldə etməyin ən yaxşı üsulları

2023-cü ildə EDU saytlarından bağlantılar əldə etməyin ən yaxşı üsulları
saw 555     

2023-cü ildə EDU saytlarından bağlantılar əldə etməyin ən yaxşı üsulları

Yüksək keyfiyyətli link profili istənilən nişdə veb saytın uğurlu tanıtımının açarıdır. Optimizatorlar yeni geri bağlantılar əldə etməyə və əlaqə kütləsinin istənilən dinamikasını saxlamağa çox vaxt sərf edirlər.

Axtarış motorunun optimallaşdırılması və linkin qurulması saytın bütün inkişaf dövrü ərzində davamlı olaraq təkmilləşdirilməsinə yönəldilmişdir. Optimizator güvən saytlarından nə qədər çox geri bağlantı alsa, layihə axtarış nəticələri səhifəsinin ilk sətirlərinə bir o qədər tez çatacaq.

Təhsil müəssisələrinin veb saytlarından bağlantılar veb ustaları arasında hər şeydən üstündür. Onların qəbul edənlərin etibarını yaxşı qazana və üzvi axtarış nəticələrində görmə qabiliyyətini artıra biləcəyinə inanılır.

1. EDU saytlarının qısa icmalı

EDU domen zonası təhsil müəssisələrinin saytları üçün nəzərdə tutulub. Bu zonada ilk domen 1985-ci ildə qeydə alınıb. Domen adının qeydiyyatı üçün dövlət akkreditasiyası tələb olunur və bunun üçün yalnız təhsil müəssisələrinin nümayəndələri müraciət edə bilər.

Məsələn, əgər SEO EDU domenini qeydiyyatdan keçirmək istəyirsə və ondan davamlı olaraq linklər almağı gözləyirsə, o, bunu edə bilməyəcək. Domeni qeydiyyatdan keçirmək üçün yoxlama prosedurundan keçməlisiniz.

Domen zonası qeydiyyat icazələri verən Educase təşkilatı tərəfindən idarə olunur. Məktəb, kollec və ya universitetin akkreditasiyanı sübut etmək üçün sənədlərə ehtiyacı olacaq. Qeydiyyatçı həmçinin təhsil müəssisəsinin texniki dəstək nümayəndələrindən əlaqə məlumatlarını tələb edir.

Təhsil müəssisələri üçün domen zonalarının siyahısına aşağıdakılar da daxildir:

* universitet;

* kollec;

* dərəcə;

* təhsil.

2. Nə üçün EDU linkləri SEO üçün daha dəyərlidir?

SEO mütəxəssisləri arasında EDU saytlarından olan bağlantıların digər geri keçidlərlə müqayisədə daha nüfuzlu olduğu ümumiyyətlə qəbul edilir. Məsələn, optimallaşdırıcı təhsil məzmunlu veb saytı təbliğ edərsə, təhsil müəssisəsinin veb saytından geri keçid mümkün qədər uyğun hesab olunur və əgər backlink nofollow-da və ya yönləndirmə ilə bağlanmayıbsa, o zaman alıcı maksimum səlahiyyət səviyyəsi ilə layihənin link çəkisini alacaq. Mübadilədə belə bir geri keçid almaq və ya ödənişli yerləşdirmə ilə bağlı danışıqlar aparmaq mümkün olmayacaq, çünki təhsil müəssisələrinin administratorları bu cür təkliflərlə maraqlanmırlar.

Bəzi SEO-lar yalnız təhsil saytlarından daha çox edu bağlantılarından istifadə edirlər və bir neçə belə geri bağlantı əldə edə bilsələr, mövqelərin ani artımını gözləyirlər. Əslində, təhsil müəssisələrinin veb-saytlarından geri keçidlər uğurlu tanıtımın zəmanəti deyil.

2.1. Yüksək etimad səviyyəsi

Əksər EDU saytları yüksək etimad səviyyəsinə malikdir, lakin bu qayda bütün layihələr üçün uyğun deyil. Spamerlərin saytlarını artırmaq üçün maksimum istifadə etdikləri tərk edilmiş resurslar da var. Bu cür donorlardan geri bağlantılar yaxşıdan çox zərər verə bilər.

Əgər təhsil müəssisəsinin internet saytında az sayda gedən linklər varsa və onların hamısı tematikdirsə, o zaman onun yüksək inam səviyyəsi mütləq olmayacaq. EDU layihələrinin digər zonalarla müqayisədə standart olaraq maksimum etibara malik olduğunu düşünməyin.

2.2. Yüksək Domen Səlahiyyəti

Domenin səlahiyyəti çox sayda amillərdən asılıdır. Məsələn, Miçiqandakı bir kollec saytı şübhəli gedən bağlantıları olmayan yüzlərlə oxşar EDU saytları ilə əlaqələndirilirsə, domen adı nüfuzlu sayıla bilər.

Təhsil müəssisələrindən geri keçidlərin əsl dəyəri ondan ibarətdir ki, onlar link mübadiləsi sxemlərində iştirak etmirlər və düzgün yanaşma ilə alıcının çəkisini artıra bilirlər. Təşviq olunan resurs təhsilə həsr olunarsa, əlaqə mümkün qədər aktual olacaqdır.

2.3. Daha az spam əldə etmək çətindir

Veb ustaları EDU linklərini axtarırlar, çünki bu səhifələr yüksək səhifə Rankına malikdir. Səhifələr link administratorun icazəsi ilə yerləşdirilərsə, heç bir yerdə yox olmayacaq və SEO üçün uzunmüddətli effekt verəcək.

Təhsil müəssisələrinin bütün saytları potensial donor kimi çıxış edə bilməz. Resurslar dəstəklənmirsə və spam göndərənlər moderasiya sistemində boşluqlar tapsalar, onlar məhdudiyyətsiz sayda keçid əldə edə biləcəklər.

2.4. Yüksək keyfiyyətli məzmun

EDU saytlarından geri keçidlərin əsas üstünlüklərindən biri onların ciddi məzmun siyasətidir. Təhsil müəssisələrinin saytlarında xəbərlər, elmi məqalələr, araşdırmalar və digər yüksək keyfiyyətli materiallar dərc olunur.

Bir kollec və ya universitet tələbələr üçün proqram və ya xidmətlərə endirim haqqında yaza bilər, lakin belə olsa belə, idarəçi çətin ki, boş mətn göndərməyə razı olsun.

3. Təhsil resurslarından geri keçidlər haqqında nəyi bilmək vacibdir?

İdeal bir dünyada hər hansı bir EDU saytından bağlantılar standart olaraq yüksək keyfiyyətli olacaqdır. Amma praktikada bu heç də həmişə baş vermir, çünki hətta təhsil müəssisələrinin layihələri arasında moderasiya edilmiş və tərk edilmiş saytlar var.

Təhsil müəssisələrinin resurslarından geri bağlantılar əldə etmək üçün bütün gücünüzlə cəhd etməyə dəyər, yalnız bu olmadan axtarışda istədiyiniz görünürlüyə nail ola bilməyəcəksiniz. Onlar təhsil layihələri üçün xüsusilə aktualdır və bunun informasiya xarakterli və ya kommersiya xarakterli olmasının fərqi yoxdur.

3.1. Google bu cür bağlantılara necə yanaşır?

Veb ustaları öz təcrübələrinə və həmkarlarının işlərinə əsaslanaraq axtarış sisteminin optimallaşdırılmasının nüansları haqqında fikirlər formalaşdırırlar. Ümumiyyətlə qəbul edilir ki, Google EDU layihələrindən geri bağlantıları yüksək qiymətləndirir.

Bunu onunla izah etmək olar ki, COM TLD zonasındakı domeni istənilən istifadəçi qeydiyyatdan keçirə bilər və EDU yalnız dövlət akkreditasiyasına malik olan və registrator tərəfindən yoxlanılan təhsil müəssisələri üçün əlçatandır.

Google nümayəndələrinin rəsmi şərhlərinə gəlincə, John Mueller EDU ilə geri bağlantılar haqqında çox qeyri-müəyyən fikirdədir. Tvitterdəki son müzakirədə o, heç vaxt EDU əlaqələrinin əksəriyyətinin rədd ediləcəyini söyləmədiyini qeyd etdi.

Google təbii bağlantılara müsbət yanaşır. Veb ustası təhsil müəssisəsinin nüfuzlu saytından keçid əldə etmək üçün hüquqi yanaşma tapa bilsə, bu, təbliğ olunan resurs üçün mütləq fayda verəcəkdir.

3.2. Bağlantı performansı

Təhsil müəssisələrinin saytlarından geri keçidlərin effektivliyi çoxlu sayda amillərdən asılıdır. Daha sonra məqalədə düzgün yerləşdirməyə təsir edən bütün parametrləri ətraflı nəzərdən keçirəcəyik.

Bəzi hallarda, geri keçid yalnız alıcının çəkisini artırmağa deyil, həm də hədəf trafik əldə etməyə kömək edəcəkdir. Bu, yalnız təbliğ edilən vebsaytın açılış səhifəsi ona keçid verən layihənin hədəf auditoriyasının maraqlarına uyğun gələrsə mümkündür.

3.3. Saytın səlahiyyətinə təsir

EDU veb saytından bir keçid layihənin nüfuzuna yalnız o halda təsir edə bilər ki, donor geri keçid mübadiləsi sxemlərindən istifadə etmir və axtarış motoru alqoritmləri tərəfindən etibarlı kimi qəbul edilir.

Semrush və ya Ahrefs-dən istifadə edərək, link profilini təhlil etmək və şübhəli keçidləri axtarmaq üçün Google-un gözündə səlahiyyətinizi yalnız dolayı işarələrlə yoxlaya bilərsiniz. Layihə yalnız nüfuzlu mənbələrə istinad edərsə, ondan geri keçid faydalı olacaqdır.

4. EDU keçidləri reytinqlərə necə təsir edir?

SEO-lar uzun müddətdir ki, təhsil və dövlət saytlarından geri keçidlərin alıcılarının link səviyyəsinin əhəmiyyətli dərəcədə artırdığına inanırlar. Məsələn, bir COM domenindən geri keçid daha az qazanc verir.

Bu ifadə yalnız EDU və COM domenlərini bir-biri ilə müqayisə etsəniz doğru ola bilər və təhsil layihəsinin keyfiyyəti ilə bağlı heç bir sual olmayacaq. Baxmayaraq ki, hamısı ikinci domenin səlahiyyətindən asılıdır. Bəzi hallarda, spam EDU-ya pul sərf etməkdənsə, standart zonadan bir keçid almaq daha yaxşıdır.

Təhsil layihələrindən geri keçidlərin saytın görünməsinə təsir edə biləcəyinə şübhə etmək üçün heç bir səbəb yoxdur. Ancaq onlar üzvi axtarış nəticələrində mövqelər qazanmaq və rəqibləri məğlub etmək üçün -sehrli- bir vasitə deyil, keyfiyyətli mənbələrdən qeydlər kimi qəbul edilməlidir.

SEO mütəxəssislərinin nümunə araşdırmaları EDU bağlantılarının saytın axtarış sistemindəki sıralamasına təsir edə biləcəyini təsdiqləyir. Məsələn, bir turizm layihəsi tələbələrə verilən təqaüdlər sayəsində 6 ay ərzində EDU saytlarından 36 geri keçid aldı. Bundan sonra nəqliyyatın hərəkəti əvvəlki illə müqayisədə 834% artıb.

5. Əlaqələndirmək üçün müvafiq EDU saytlarını necə tapmaq olar?

Əlaqələrin qurulmasının effektivliyi əsasən donorların seçilməsinə yanaşmadan asılıdır. Tapşırığa az diqqət yetirsəniz, yerləşdirmə saytlarının əksəriyyəti siyahıya daxil olmaya bilər və link kütləsi ola biləcəyi qədər keyfiyyətli olmayacaq.

EDU saytlarından bağlantılar həmişə yüksək keyfiyyətli olmur və bu, potensial donorların təhlili mərhələsində görülməlidir. Yerləşdirmədən sonra domen yoxlaması aparsanız, pulun boşa getdiyi ortaya çıxa bilər.

5.1. Ehtiyacınız olan saytları tapmağınıza kömək edəcək axtarış sorğuları

İstədiyiniz zonalarda domen adlarını axtarmağın əsas yollarından biri axtarış operatorlarından istifadə etməkdir. Bir neçə açarı daxil etmək və potensial donorları bir siyahıya toplamaq kifayətdir.

Lakin bu yanaşma 100% əhatəyə zəmanət vermir. Axtarış motoru alqoritmləri axtarış sisteminin təşviqi üçün faydalı ola biləcək bütün etibar domenlərini göstərmir.

Nümunə müraciətlər:

* site:.edu inurl:blog;

* site:.edu inurl:şərh;

* site:.edu inurl:forum;

* sayt:.edu inurl:reklam.

Müəyyən bir axtarış açarı göstərməsəniz, çoxlu nəticələr olacaq və onların hamısı təhlil üçün faydalı olmayacaq. Siyahını əl ilə tərtib etmək çox vaxt aparacaq, ona görə də avtomatlaşdırma vasitələrindən istifadə etmək daha yaxşıdır.

5.2. Rəqib təhlili

Bir nişdəki rəqiblər etibarlı edu bloqlarından keçidlərdən istifadə edərlərsə, ilk üsulla toplanmış donorların siyahısını əlavə etmək mümkün olacaq. Son altı aydan bir ilə qədər üzvi reytinqlərdə yüksələn saytlara xüsusi diqqət yetirilməlidir.

Ola bilsin ki, onlara rəqiblərini qabaqlamağa və yüksək tezlikli sorğular üçün yüksək mövqelər tutmağa kömək edən linkin qurulması olub. Bunlar yalnız EDU linkləri olmayacaq. Təhsil layihələri müxtəlif nişlərin saytlarının profilində ola bilər.

Ahrefs, Semrush, SISTRIX və digər platformalar rəqib əlaqələrini təhlil etmək üçün əladır. Daha faydalı məlumat əldə etmək üçün eyni vaxtda bir neçə xidmətdən istifadə etmək daha yaxşıdır.

6. EDU saytlarından keçid növləri

Təhsil müəssisələrinin internet saytlarında keçidlərin yerləşdirilməsinə yanaşma spesifikdir. Geri bağlantılar üzərində biznes quran layihələrdən fərqli olaraq, EDU layihələri digər mənbələrdən bəhs etməklə pul qazanmağa çalışmır. Buna görə də, təqdimatlar və ya kütlənin marketinqi kimi standart yanaşmalar işləməyəcək.

Əksər hallarda təhsil müəssisələri xarici resursla əlaqə yaratmağa yalnız onun məzmununun dəyərinə və ya təklifin perspektivlərinə əmin olduqda razılaşırlar. Çox vaxt SEO-lar təcrübə, məhsul və ya xidmətlərə endirimdən -yem- kimi istifadə edirlər.

6.1. Profil bağlantıları

Təhsil müəssisələrinin saytlarında bəzən ictimai sahədə tələbələrin profilləri var. Onlar ictimai məlumatları göstərir və xarici resurslara keçidlər göstərə bilər.

Veb ustaları çətin ki, universitetin saytında profili qeydiyyatdan keçirə bilsinlər, lakin əgər söhbət təhsil sahəsində kitabxana və ya ictimai təşkilatdan gedirsə, texniki baxımdan hesab yaratmaq mümkün ola bilər.

Linklərin yerləşdirilməsinin bu üsulu ilə bağlı problem ondan ibarətdir ki, əksər nüfuzlu layihələr sorğu əsasında şəxsi hesabınıza girişi təmin etmir və hətta daha az hallarda istifadəçi və ya şirkət profilləri ictimaiyyətə açıq olur və axtarış robotları tərəfindən indekslənir.

6.2. Mətndə keçidlər

Populyar yerləşdirmə variantlarından biri keçidləri mətnə ​​inteqrasiya etməkdir. Məsələn, bir universitet Brooklyndəki kitab mağazasının endirim təklif etdiyini elan edərsə, tələbələrə təkcə ad deyil, həm də veb-saytın linki lazımdır.

O, mətndə ahəngdar görünəcək və axtarış motoru alqoritmləri arasında şübhə doğurmayacaq. Bu yerləşdirmə, nəzəri olaraq, Google-da görünmənizə əhəmiyyətli təkan verə bilər.

7. Təhsil saytlarından hansı nişlər üçün istifadə etmək daha yaxşıdır?

EDU keçidləri ilə işləmək üçün ictimai hallar göstərir ki, onlar müxtəlif nişlər üçün istifadə edilə bilər. Baxmayaraq ki, onlar təmiz formada və ya niş mənbələrinə yaxın olan təhsil layihələrinə ən çox fayda gətirirlər.

Düzgün yanaşma ilə, hətta bir səyahət agentliyi və ya sənaye veb saytı bir kollec və ya universitet saytından geri keçid əldə edə bilər. Təhsil müəssisələrinin nümayəndələri tələbələri üçün təqaüdlərə və endirimlərə yaxşı reaksiya verirlər.

EDU bağlantıları aşağıdakı boşluqlar üçün uyğundur:

* təhsil;

* elm;

* səfərlər;

* Daşınmaz əmlak;

* ərizələr;

* SaaS xidmətləri.

Əsas odur ki, donor kimi çıxış edən təhsil layihəsi yüksək keyfiyyətlidir və tələbələrə 5 dollar endirim təklif edəcək bütün resurslara keçidlər yerləşdirməsin.

8. EDU saytlarından geri keçid əldə etməyin yolları

Təhsil müəssisələrinin resursları ilə işləyərkən əsas vəzifə sadəcə geri keçid əldə etmək deyil, edu saytında linkin təhlükəsizliyini təmin etməkdir. Axtarış motoru bazasında bir neçə yeniləmədən sonra yoxa çıxsa, çox az faydası olacaq.

EDU domenində təhsil müəssisəsinin və ya digər təşkilatın saytından geri keçid əldə etməyin bir çox yolu var. Onların hər birinin öz xüsusiyyətləri var, lakin ümumi yanaşma eyni olaraq qalır: layihə nümayəndələrinə ən maraqlı təklifi vermək lazımdır.

8.1. Qonaq yazıları

Geri keçid əldə etmək üçün ən çox yayılmış seçimlərdən biri qonaq materiallarının yerləşdirilməsidir. Məktəblərin və universitetlərin veb-saytlarında siz tez-tez partnyorların məqalələrini tapa bilərsiniz ki, onlar nəzərəçarpacaq şəkildə nümayiş olunur və onlara inteqrasiya edilmiş keçidlərdir.

Qonaq göndərilməsi yüksək effektiv link qurma üsullarından biridir. EDU layihələri üçün fərqli formatda məqalə və ya məzmun hazırlamaq daha çətindir, lakin düzgün yanaşma ilə materialı unikal şəkildə yerləşdirsəniz, müxtəlif saytlardan bir neçə geri keçid əldə edə bilərsiniz.

Qonaq göndərilməsini prioritet əlaqə qurma aləti etməyi planlaşdırırsınızsa, qonaq yazıları ilə işləmək üzrə ixtisaslaşan PRPosting mübadiləsindən istifadə edin. Xidmət keçid ölçüləri, domen zonaları, bölgələr, dillər, nişlər və qiymətə görə rahat filtrlər təklif edir. Sistem hətta davamlı olaraq geri bağlantılar göndərən 3 nüfuzlu EDU saytına malikdir.

8.2. Bloq/Forum şərhləri

Bəzi təhsil müəssisələrinin saytlarında istifadəçilərin şərh yaza, sual verə və ya sayt rəhbərliyi ilə əlaqə saxlaya biləcəyi bloqlar, forumlar və digər bölmələr var.

Əksər hallarda xarici keçidlər müvafiq link atributları ilə bağlanır, lakin nofollow, ugc və ya redirect ilə geri bağlantılar da təbii profil yaratmaq üçün faydalıdır.

8.2.1. Göndərmək üçün blogları necə tez tapmaq olar?

Bir məktəb forumunda və ya bloqda şərhlər yaza bilsəniz, geri keçid əldə etmək şansınız azdır. Nəzərə alın ki, açıq-aşkar reklam kimi görünməyən şərhlər moderasiya olunur.

Şərh yazmaq imkanı olan bloqları və ya forumları tez tapmaq üçün aşağıdakı axtarış operatorlarından istifadə edə bilərsiniz:

* site:.edu inurl:blog şərh

* site:.edu inurl:forum şərh

* sayt: .edu allintext: şərh

Rəqiblərin şərhləri dərc etmək üçün təhsil layihələrindən fəal şəkildə istifadə etdiyini bilirsinizsə, Semrush-dakı filtrdən istifadə edin, bu, göstərilən parametrlər əsasında bağlantıları tez tapmağa imkan verir.

8.3. Təqaüdün yaradılması

Metodun mahiyyəti ondan ibarətdir ki, optimallaşdırıcı təqaüdlər üçün büdcə ayırır və təhsil müəssisələrini qarşıdan gələn müsabiqə ilə bağlı elan verməyə dəvət edir və bunun müqabilində backlink tələb edir.

Məsələn, universitetlərə və kolleclərə 100 məktub göndərsəniz, EDU domenlərindən təxminən 30-40 link əldə edə bilərsiniz. Dəqiq rəqəm e-poçt marketinq yanaşmanızdan və təqaüd proqramının keyfiyyətindən asılıdır. Bir çox SEO-lar metodologiyadan səhv istifadə edir, buna görə də universitetlər son vaxtlar təqaüdlərin yoxlanılmasını gücləndiriblər.

Qalibə ödəmək üçün orta hesabla 200-1000 dollar lazımdır. Bu pula 30 keçid əldə edə biləcəyimizi fərz etsək, nəticəni layiqli hesab etmək olar. Xüsusilə nəzərə alsaq ki, təhsil nişində bir geri keçid orta hesabla 150-200 dollara başa gəlir.

8.4. Bloggerlərin tanınması

Yanaşmanın mahiyyəti öz materiallarını vaxtaşırı təhsil müəssisələrinin saytlarında dərc edən bloqçularla əlaqə saxlamaqdır. Potensial tərəfdaşın elektron poçtunu və ya sosial şəbəkələrini tapmaq və onu məqaləni əlavə etməyə dəvət etmək lazımdır.

Bəzi hallarda, hətta təklif olunan səhifəyə geri keçid məzmuna ahəngdar şəkildə uyğunlaşarsa, pulsuz bir keçid əldə etmək mümkündür. Siz həmçinin universitet bloqunda məqaləyə geri keçid yerləşdirə və bloggerin marağını artıra bilərsiniz.

8.5. Məzun Xəbərləri

Qurumlar məzunlarının uğurlarına nəzarət edir və hazırkı tələbələri təhsilin qlobal məqsədlərə çatmağa necə kömək etdiyi barədə məlumatlandırmaq üçün virtual fəxri lövhə yaradır.

Optimizator əvvəlki illərin məzunları ilə əlaqə saxlayaraq onları uğurları haqqında danışmağa dəvət edə bilər, sonra isə təhsil saytının administratoruna dərc üçün sorğu göndərə bilər. Bu üsul təhsillə bağlı layihələri təşviq etmək üçün əladır.

8.6. Resurs səhifələrindən bağlantılar əldə etmək

Təhsil müəssisələrinin veb-saytlarında tez-tez tərəfdaşların və ya faydalı layihələrin siyahısını təqdim edən səhifələr var. Əgər məqalə yerləşdirə bilmirsinizsə və ya universitet təqaüd müsabiqəsində iştirak etmək istəmirsə, resurs səhifəsindən link əldə etməyə cəhd edə bilərsiniz.

Layihə nümayəndəsi üçün düzgün məktub yazsanız, geri keçid pulsuz olaraq yerləşdirilə bilər. Nəticə yalnız təbliğ olunan saytın səhifəsinin donor resursu səhifəsinin niyyətinə uyğunluğundan asılıdır.

8.7. Fakültə / işçi heyəti ilə müsahibələr

Əlaqə əldə etməyin effektiv yollarından biri təhsil müəssisəsinin müəllimləri və ya təhsil təşkilatının işçiləri ilə birbaşa əlaqədir. Bir və ya bir neçə mütəxəssisi müsahibə verməyə dəvət edin və kollec və ya universitetin saytında elan yerləşdirin.

Təhsil müəssisələri işçilərinin yaxşı reputasiyaya malik olmasında və tematik mediada işıqlandırılmasında maraqlıdırlar. Ancaq bu üsul yalnız müsahibələr yerləşdirmək üçün veb saytınız olduqda təsirli ola bilər.

8.8. Qırılmış Linklərin Tapılması

Mövcud olmayan səhifələrə keçid SEO-ya mənfi təsir göstərir, buna görə də pozulmuş keçidləri bildirmək taktikası təsirli ola bilər. Yeganə problem odur ki, standart məlumat layihələrindən fərqli olaraq, EDU saytları nadir hallarda öz geri keçidlərini xarici resursun URL-i ilə əvəz etməyə razılaşırlar.

Bu üsuldan istifadə etməklə edu saytlarından böyük miqdarda link əldə etmək mümkün olmayacaq. Lakin bu, geri bağlantıların yerləşdirilməsi xərclərini minimuma endirməyə imkan verir və digər yanaşmalarla birlikdə istifadə edilə bilər.

8.9. Təhsil müəssisələri ilə əməkdaşlıq

Təhsil müəssisələri və təhsil təşkilatları ilə əməkdaşlıq davamlı olaraq geri bağlantılar əldə etmək imkanı verir. Əgər təşviq edilən layihə artıq nüfuz qazanıbsa, təhsil müəssisələrinin internet saytlarının administratorları əməkdaşlıqda maraqlı ola bilərlər.

Belə bir sayt yoxdursa, endirimlər, promosyonlar və hədiyyə sertifikatları köməyə gəlir. Məsələn, siz tələbələr üçün xidmətlərə pulsuz abunə təklif edə və avadanlıq və ya aksesuarların alınması üçün sertifikat verə bilərsiniz.

8.9.1. Tələbələr üçün endirimlər

Universitetlər həmişə tələbələr üçün endirimlərlə maraqlanır. Əgər onlar gəlirli təklif alsalar, çox güman ki, geri keçidlə promosyonu elan etmək müqabilində fürsətdən istifadə etməyə razılaşacaqlar.

Endirimlər tələbələrə fayda verə biləcək məhsul və ya xidmətlər üçün olmalıdır. Çətin ki, universitet Spotify-a abunə olmaq üçün promosyon kodu ilə promosyon elan etməyə razı olsun. Tanınan bir təhsil məhsulu və ya universal xidmət seçmək daha yaxşıdır.

8.9.2. İşçi Təklifləri

İşçi oxşar şəkildə iş təklif edir. Onlar tələbələrlə eyni xidmətlərlə maraqlana bilərlər. Bir təhsil müəssisəsinə birdən çox paylaşım versəniz, çoxlu geri keçid əldə edə bilərsiniz.

Ancaq uzun illər vebmasterlərin diqqəti ilə təhsil müəssisələri təklifləri süzgəcdən keçirməyi öyrəndilər, buna görə də qarşılıqlı fəaliyyətə başlamazdan əvvəl mümkün qədər yaxşı hazırlamaq lazımdır.

8.10. Profillərdən keçidlər

Bəzi EDU saytlarında istifadəçi profilləri ictimaiyyətə açıqdır və axtarış robotları tərəfindən yaxşı indeksləşdirilir. Bu, layihənin veb saytına pulsuz keçid əldə etmək üçün əla fürsətdir.

Hesab yaratmazdan əvvəl profilinizdəki linkin axtarış nəticələrinə daxil olub-olmadığını yoxlamaq lazımdır. Bəzi saytlarda bu funksiya yönləndirmə və digər üsullarla bloklanır.

8.11. Yerli EDU resurslarında reklam yerləşdirmək

Bəzi təhsil müəssisələrinin internet saytlarında təkcə tələbələr və tədris prosesi haqqında məlumatlar yerləşdirilmir, həm də tələbələr üçün faydalı təkliflər toplanır. Məsələn, məktəb yaxınlıqdakı şəhərə səyahət təşkil edirsə, otel onlara endirim təklif edə və öz vebsaytına keçid ala bilər.

Layihə nümayəndəsi ilə əlaqə saxlayın, təklifiniz barədə bizə məlumat verin və razılıq əldə olunarsa endirim edin. İlk uğurlu təcrübədən sonra davamlı qarşılıqlı əlaqə haqqında razılığa gələ bilərsiniz.

8.12. İş Səhifəsinin Yaradılması

Məktəblər, kolleclər və universitetlər məzunlara iş tapmaqda kömək etməkdə maraqlıdırlar. Bir çox təhsil müəssisələrinin internet səhifələrində vakansiyaların siyahısı və onları təklif edən şirkətlərə keçidlər olan səhifələr var.

Mövcud olmayan bir vakansiyanın dərc edilməsinin daimi olaraq geri əlaqəni təmin etməyə kömək etməyəcəyini nəzərə almağa dəyər. Universitet nümayəndələri uyğunsuzluq aşkar edərsə, əməkdaşlıq tez bir zamanda sona çatacaq.

8.13. Resurs Səhifəsindən keçid əldə etmək

Resurs Səhifəsi SEO-lar tərəfindən geniş istifadə olunan əla bir əlaqə qurma üsuludur. Bir çox məktəblər tərəfdaş kimi çıxış edən və tələbələr üçün faydalı ola biləcək səhifələr və xarici resurslara keçidlər yaradır.

Qısa müddətdə geri keçidlər yaratmaq lazımdırsa, axtarış operatorlarından istifadə edərək artıq istədiyiniz nişdə saytlara keçid verən resursları tapa bilərsiniz.

9. Təqaüdlərdən istifadə edərək EDU saytından necə keçid əldə etmək olar?

Təqaüd metodu geri bağlantılar əldə etməyin ən etibarlı yollarından biridir. Ondan istifadə etmək üçün tələbə dəstəyinə minlərlə dollar xərcləmək lazım deyil. Proqramın strategiyasını düşünsəniz və proqramın təqdimatı üçün məzmun hazırlasanız, xərclər nisbətən az olacaq.

20-30 geri bağlantının dəyərini və təqaüd büdcəsini müqayisə etsəniz, bağlantıları almaq üçün daha çox pul lazımdır. Təqaüdün əsas üstünlüklərindən biri də öz dəstək müddətinizi seçə bilməyinizdir. Siz ildə 500 dollar ayıra və ya hər ay 100 dollar ödəyə bilərsiniz.

9.1. EDU domen zonasında saytların məlumat bazası toplusu

Təqaüdlərlə işləmək üçün ilk addım tələbələri üçün təqaüd almaqda maraqlı ola biləcək təhsil müəssisələrinin internet saytlarını axtarmaqdır. Nəticələri filtrləməyə imkan verən axtarış operatorları bunun üçün uyğundur.

Nümunə müraciətlər:

* sayt:.edu təqaüdləri;

* sayt:.edu kollec təqaüdləri;

* site:.edu təqaüd tərəfdaşları.

Potensial donorların siyahısını tərtib etdikdən sonra domenlərin keçid parametrlərini təhlil etmək və alıcının reytinqinə müsbət təsir göstərə biləcək saytları tərk etmək lazımdır.

9.2. Təqdim olunan bir veb saytında təqaüd səhifəsi yaratmaq

Təqaüd haqqında məlumat layihənizdə yerləşdirilməlidir ki, potensial iştirakçılar və təhsil müəssisələri şərtlərlə tanış ola bilsinlər.

Hər bir təqaüd ərizəçisindən unikal məqalə almaq istəyirsinizsə, bu bəndi müqaviləyə daxil etməyinizə əmin olun. Bu yanaşma sizə link qurmaqdan maksimum fayda əldə etməyə imkan verəcək.

9.3. Toplanmış saytların administrasiyasına məktubların göndərilməsi

Təhsil müəssisələrinin nümayəndələri ilə ilk əlaqə məktub vasitəsilə qurulur. Onun qısa və həvəsləndirici olması vacibdir. Bir təhsil müəssisəsinin tələbələri təqaüd müsabiqəsində iştirak etsələr, onlardan necə faydalanacaqlarını göstərin.

Toplu e-poçt göndərmək, cavabları izləmək və gündəlik tapşırıqlara sərf olunan vaxtı azaltmaq üçün e-poçt marketinqinin avtomatlaşdırılması vasitələrindən istifadə etdiyinizə əmin olun. Şablonu atlayın və davamlı əlaqə yaratmaq üçün fərdiləşdirmədən istifadə edin.

9.4. Sayt administrasiyaları tərəfindən keçidlərin yerləşdirilməsi

Əməkdaşlıq təklifi müsbət həll olunarsa, təhsil müəssisəsinin saytında tələbələr üçün kiçik bir elan və ya tam hüquqlu material görünə bilər.

Müqaviləni təqaüd qaydaları və təsviri müxtəlif səhifələrdə yerləşdirsəniz, təbliğ olunan resursun səhifələrinə bir neçə geri bağlantı əlavə edə biləcəksiniz. Təqaüd proqramında iştirak müxtəlif universitetlər və kolleclər üçün maraqlı ola bilər, ona görə də linklərin sayı yalnız reklam kampaniyasının əhatə dairəsi ilə məhdudlaşır.

Məktəblilər və ya ali təhsil müəssisələrinin tələbələri üçün faydalı ola biləcək məhsul və xidmətlərə endirimlər həmişə təhsil müəssisələrini maraqlandırır. Onlar tez-tez bu tapşırıq üçün ayrıca səhifələr ayırırlar və indeksləşdirmə üçün açıq olan tərəfdaş resurslarına keçidlər təqdim edirlər.

Endirimdən maksimum effekt əldə etmək üçün məhsul və ya xidmət hədəf auditoriyanın maraqlarına uyğun olmalıdır. Endirimin ölçüsünün nəzərə çarpacaq dərəcədə olması arzu edilir. Sonra daha çox potensial tərəfdaşlar öz veb saytında təklif haqqında danışmağa razı olacaqlar.

10.1. Biz EDU saytlarının məlumat bazasını toplayırıq

Siz təqaüdlər üçün olduğu kimi təhsil layihələrinin məlumat bazasını toplaya bilərsiniz, lakin fərqli açarlardan istifadə edin. Bu halda donor seçimi prinsipi də eyni qalır.

Mümkün qədər çox sorğu istifadə etməyə və donor siyahınızı başqa yollarla genişləndirməyə çalışın. Məsələn, əgər universitet veb-saytı heç vaxt endirimlər haqqında məlumat dərc etməyibsə, yaxşı təklif gələrsə, yanaşmasını dəyişə bilər.

10.2. Fərdi promosyon kodu təqdim etmək təklifi ilə məktublar yazırıq

Əgər əvvəllər təqaüd məktubları göndərmisinizsə və yaxşı cavab almısınızsa, onu endirimlərə uyğunlaşdıra və unikal promosyon kodlarına diqqət yetirmək üçün strukturu bir az dəyişə bilərsiniz.

Məktubda promosyon kodunun uğurla tətbiq olunduğu bütün şərtlər haqqında bizə məlumat verməyinizə əmin olun. Məsələn, kursları olan bir xidmətdən danışırıqsa, endirim yalnız yeni hesablara şamil edilə bilər.

10.3. Zəhmət olmasa, hər bir saytın endirim səhifəsində link verin

Məktub tərtib edərkən, potensial tərəfdaşların diqqətini xarici resursa arxa keçid yerləşdirməli olduğunuza yönəltmək lazımdır. Bu, endirimin verilməsi üçün məcburi tələbdir və onsuz təklif etibarlı olmayacaq.

Təbliğ olunan bir layihənin məhsul və ya xidmətləri üçün endirim verilirsə, o zaman promosyon kodlarının aktivləşdirilməsi prosesinin ətraflı təsviri olan bir səhifə yaratmalı və endirim aktuallığını itirdikdən sonra belə onu silməməlisiniz.

 

11.1. Saytın səlahiyyəti

Saytın səlahiyyəti axtarış motorlarının gözlərində inam səviyyəsidir. Yüksək keyfiyyətli veb-saytlar ilk baxışdan görünür. Onlar əlaqə yaratmaq üçün tərəfdaşları diqqətlə seçirlər və nadir hallarda fərdi yerləşdirmə şərtlərini tələb edirlər.

Səlahiyyətin vacib göstəricilərindən biri geri keçid əldə etməkdə çətinlik səviyyəsidir. Saytda hər kəsin indeksləşdirmə üçün açıq link yerləşdirə biləcəyi bir forum varsa, donor yüksək keyfiyyətli hesab edilə bilməz.

11.2. Səhifə Səlahiyyəti

Səhifənin nüfuzu bir neçə amildən asılıdır. Məsələn, bir alt domendə yerləşdirilən bir təhsil müəssisəsinin bloqundan danışırıqsa, ondan gələn keçid kifayət qədər etibarlı olmaya bilər.

11.3. Domenin uyğunluğu

Axtarış motoru alqoritmləri uyğunluğu yoxlamaq üçün çox vaxt sərf edir. Bu, təbii bir əlaqəni süni olandan ayırmağa imkan verən əsas markerlərdən biridir. Əgər təhsil layihəsi onlayn kazino saytına keçid verirsə, bu, şübhəli görünür.

EDU saytlarında təkcə maarifləndirici layihələr yerləşdirilə bilməz, nişlər uyğun gəlmirsə, hər şey edilməlidir ki, təklif pullu görünməsin. Məsələn, əgər təklif layihənin xüsusiyyətlərinə uyğunlaşdırılarsa, daşınmaz əmlak agentliyi təhsil müəssisəsinin sponsoru kimi çıxış edə bilər.

11.4. Səhifədəki keçid mövqeyi

Bağlantının mövqeyi də yerləşdirmə keyfiyyətinə təsir göstərir. Axtarış robotları yalnız səhifənin məzmununu skan etmir, həm də məzmunun strukturunu təhlil edir. Optimizatorların müşahidələrinə görə, səhifənin yuxarısındakı keçidlər daha effektiv işləyə bilər.

Partnyorlarla olan bölmədə 20-30 layihəyə keçid varsa, orada yerləşdirilmək çox sərfəli deyil. Lakin layihənin keyfiyyəti ilə bağlı başqa şikayətlər olmadıqda geri keçid faydalı ola bilər.

 

12. Linklərin zərərli olmadığına necə əmin olmaq olar?

Yerləşdirmənin keyfiyyəti ilə bağlı heç bir şikayət yoxdursa, əməkdaşlıq təklifi göndərməzdən əvvəl donorun təhlükəsizliyini və səhifənin səlahiyyətlərini yoxlamaq qalır.

Əksər SEO tapşırıqları xidmətlər sayəsində avtomatlaşdırılır, lakin keyfiyyətin əl ilə yoxlanılması zərər verə bilməz. Məzmunu nəzərdən keçirin və saytın spam göndərənlərə sərbəst əl verə biləcək təhlükəsizlik boşluqlarının olmadığına əmin olun.

 

13. Niyə EDU geri bağlantılarına investisiya qoymalısınız?

EDU saytlarından geri bağlantılar sərfəli bir investisiya ola bilər. Düzgün yanaşma ilə, onlar link profilinizi gücləndirməyə imkan verəcəklər. Əgər siz onu təqdimatlar və digər geri keçid formatlarının köməyi ilə diversifikasiya etsəniz, sanksiyalardan qorunmaq üçün maneə yarada bilərsiniz.

EDU bağlantılarının əsas üstünlükləri:

  1. Donorların yüksək etibarlılığı. Əksər saytlar mövcud təhsil müəssisələrinin resurslarıdır.
  2. Ödənişli bağlantılar yoxdur. Digər layihələrdən fərqli olaraq, pul üçün geri bağlantılar EDU saytlarında çox nadir hallarda yerləşdirilir.
  3. Çıxan bağlantıların minimum sayı. Təhsil müəssisələrinin saytları daxili ekosistem üzrə bağlanıb.
  4. Geri bağlantılar əldə etmək çətindir. Geri keçidlər tələbələr və ya layihə administratorları tərəfindən təmin edilə bilər.
  5. Yüksək keyfiyyətli məzmun. Saytlarda təhsil müəssisəsi xəbərləri, elmi məqalələr və digər faydalı materiallar dərc olunur.

Təhsil layihələrindən bağlantılar bütün nişlər üçün uyğun deyil. Onların standart link qurma metodlarından istifadə edərək TOP-a çatdırıla bilməyən yüksək ixtisaslaşmış saytların təşviqində kömək edə biləcəyini düşünməməlisiniz.

 

14. Gəlin ümumiləşdirək

EDU layihələrindən olan bağlantılar yalnız nüfuzlu, yüksək keyfiyyətli resurslarda yerləşdirildikdə faydalı ola bilər. Bəzi təhsil saytları spamerlərlə fəal mübarizə aparmır, ona görə də SEO üçün belə domenlərin dəyəri sıfırdır.

Etibarlı təhsil resurslarından əldə edilən geri keçidlər üzvi reytinqlərə güclü təkan verə bilər və Google-da rəqiblərinizdən irəli getməyə imkan verəcək bir vasitə ola bilər.

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR