Chat-bot Marketinqi

Chat-bot Marketinqi
saw 168     

Chat-bot Marketinqi

Chatbot marketinqi chatbotlardan istifadə edərək mal və xidmətlərin təşviqi kompleksidir. Bunlar əvvəlcədən müəyyən edilmiş ssenariyə uyğun olaraq aparıcılarla ünsiyyət qurmağınıza kömək edən proqramlardır. SendPulse-in intuitiv söhbət bot qurucusu ilə siz Instagram, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram, Viber üçün pulsuz bot yarada bilərsiniz.

YouTube kanalımızdakı bu videoda, CEO 13chats və SendPulse-in Marketinq Kommunikasiyalarının rəhbəri Alina Dykukha müxtəlif boşluqlar üçün chatbotdan istifadə hallarının seçimini hazırladı: baytarlıq klinikasından Premyer Liqa futbol klubuna qədər.

Sahibkarlar bu virtual köməkçini chatbot qurucusundan istifadə edərək yaradır, onu öz Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp və digər ani mesajlaşma və sosial şəbəkələrə qoşurlar.

Çatbotların bizneslərə hansı məqsədlərə çatmağa kömək etdiyini öyrənək.

Chatbot marketinqi nə üçündür?

Çatbotlar sahibkarlara aşağıdakı işlərdə kömək edir.

1. Xəbərləri və yenilikləri paylaşın. İnsanlar brendinizlə ünsiyyət qurmağa başlayanda siz onları şirkətinizdən dövri xəbər bülletenlərinə yazılmağa dəvət edə bilərsiniz. Beləliklə, siz mütəmadi olaraq yeni gələnlər, endirimlər və promosyonlar haqqında məlumat verə və tamaşaçılarla əlaqə saxlaya bilərsiniz.

2. Texniki dəstək göstərin. Çatbot tez-tez verilən suallara cavab vermək üçün konfiqurasiya edilə bilər. Çatbot 24/7 işlədiyi üçün siz texniki dəstək qrupunu yükləyə və iki növbədə işləmək üçün çoxlu sayda işçi işə götürməkdən qaça bilərsiniz.

3. Sifariş verin. Əgər onlayn mağazanız varsa, chatbot ilə sifariş qəbulunu avtomatlaşdıra bilərsiniz. İstifadəçi hələ satın almağa hazır deyilsə, chatbot müştərinin maraqlarını müəyyən edə və onu menecerə yönləndirə bilər.

4. Alıcılara paketi izləməyə icazə verin. Məhsulları poçtla göndərdiyiniz zaman müştərilər tez-tez paketin yeri barədə soruşur, son tarix yaxınlaşdıqda narahat olur və çaxnaşmaya səbəb ola bilər. Çatbot bu tip sorğulardan texniki dəstəyi azad etməyə kömək edir. Onu elə konfiqurasiya etmək olar ki, o, müştərilərə paketin nömrəsi və çatdırılma vəziyyəti barədə məlumat verir.

5. Müştərilərlə görüşlər təyin edin. Bütün funksiyaların bir və ya daha çox insanın üzərinə düşdüyü yeni başlayan şirkətlər üçün chatbot əvəzolunmazdır. Siz chatbot-u Google Calendar-a qoşa və rezervasiya prosesini avtomatlaşdıra bilərsiniz ki, varlığınızın vacib olduğu yerdə işləmək üçün daha çox vaxt sərf edə biləsiniz.

Bir chatbotun imkanları yalnız sizin təsəvvürünüz və bacarıqlarınızla məhdudlaşır. Bu marketinq kanalının hansı üstünlükləri olduğunu öyrənək.

Chat-bot Marketinqinin üstünlükləri

Chatbot marketinqi brendlərə aşağıdakı üstünlükləri təqdim edir.

* Vaxta və pula qənaət edir. Chatbot şirkətinizə daha az səy və pulla daha çox müştəriyə xidmət göstərməyə imkan verir. Real işçilərdən fərqli olaraq, chatbot maaş tələb etmir və davamlı işləyə bilər. Bu o deməkdir ki, chatbot avtonom şəkildə işləyən birdəfəlik vaxt və pul investisiyasıdır.

* Müştərilərə sürətli cavablar təqdim edir. Instant Response istifadəçilərə problemlərini tez həll etməyə imkan verir, nəticədə brendinizlə müsbət təcrübə əldə edilir. Bu, şirkətiniz haqqında yaxşı təəssürat yaratmağa və potensial müştərilərdə inam yaratmağa kömək edir.

* Nişanlılığı artırır. Çatbotlarla ünsiyyət çoxlu sayda istifadəçisi olan Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram və digərlərində baş verir. Bu kommunikasiya kanalı ilə siz dünyanın hər yerindən hədəf auditoriyanızı cəlb edə biləcəksiniz.

* Liderlərin yetişdirilməsinə kömək edir. Potensialları satış sahəsinə tez bir zamanda köçürmək üçün marketinq strategiyanızda chatbotdan istifadə edin. Qısa cavabların köməyi ilə siz alıcının nə ilə maraqlandığını, onun zövqünü anlaya və ən uyğun anda sərfəli və aktual təklif verə bilərsiniz.

* Təhlil üçün məlumat verir. Çatbot vasitəsilə əldə edilən istifadəçi məlumatları onların ehtiyacları və istəkləri haqqında faydalı məlumatlar verir. Bu, chatbotunuzu optimallaşdıracaq və ünsiyyət keyfiyyətini artıracaq.

* Trafiki seqmentləşdirməyə kömək edir. Çatbot müştərilərlə müxtəlif istiqamətlərdə ünsiyyət qurur ki, bu da onları ümumi maraqlar əsasında qruplara bölməyə imkan verir. Məsələn, qiymətlə maraqlanan istifadəçilər sərfəli təklif təqdim etməli və müştərilərə çevrilməlidirlər. İnsanlar bir məhsul və ya xidmət haqqında daha çox məlumat əldə etmək istəyirlərsə, söhbətdə bu barədə daha ətraflı danışa və liderləri saxlamaq üçün həftəlik e-poçt bülleteni üçün qeydiyyatdan keçməyi təklif edə bilərsiniz.

Gəlin chatbotların istifadə hallarına nəzər salaq.

 

Chatbot Marketinq Məsləhətləri

Marketinqdə chatbotlardan istifadə etmək üçün bəzi təsirli tövsiyələr hazırlamışıq.

* Nişinizdə tez-tez verilən suallar tapın. Faydalı chatbot yaratmaq üçün məhsul və ya xidmət seçərkən auditoriyanızın adətən hansı çətinliklərlə üzləşdiyini araşdırın. Siz bu məlumatları Google Analytics-də təhlil edə, texniki dəstək qrupundan rəy ala və ya sorğudan istifadə edərək birbaşa abunəçilərdən soruşa bilərsiniz.

* Xüsusi söhbət ssenariləri yaradın. Çatbot istifadəçilərə xüsusi problemləri həll etməyə kömək etməlidir. Bunun üçün botun səriştəli və məntiqi şəkildə qurulmuş arxitekturası üzərində düşünmək lazımdır. Hazır cavabların sayını məhdudlaşdırın və istifadəçinin verə biləcəyi hər bir sual üçün ayrıca mövzu yaradın. Məsələn, məhsul kataloqu, bağlama izləmə, müştəri rəyləri və s. Əgər chatbot istifadəçinin tələbini başa düşmürsə, onu menecerə ötürmək lazımdır.

* Sınaq chatbotları. Çat botu reklam etməzdən əvvəl onu özünüz sınaqdan keçirin və həmkarlarınıza və dostlarınıza göstərin. Bu, botun inkişafı zamanı fərq etmədiyiniz mümkün tıxacları vaxtında düzəltməyə kömək edəcəkdir.

* Çat robotunuza şəxsiyyət verin. Çatbot real insanla ünsiyyəti imitasiya etmək cəhdidir, ona görə də real söhbət hissinə mümkün qədər yaxınlaşmaq vacibdir. Yaxşı olar ki, chatbot-a nişinizə görə ad verəsiniz və uyğun səs tonunu seçin.

* Əlavə məlumat tələb edin. Siz istifadəçilərdən ad günü endirimi kimi sərfəli təklif müqabilində yaş, yer və üstünlüklər haqqında məlumat paylaşmalarını xahiş edə bilərsiniz. Beləliklə, siz chatbot vasitəsilə daha çox fərdi ünsiyyət quracaqsınız və izləyicilərinizin sədaqətini inkişaf etdirəcəksiniz.

SendPulse istifadə edərək chatbot necə yaradılır?

SendPulse Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, Instagram üçün chatbot yaratmaq imkanı verir. Bu platformaların hər birində bunu necə edəcəyimizi qısaca izah edəcəyik.

İnstagram-da chatbot

Instagram-da chatbot yaratmaq üçün aşağıdakı addımları keçməlisiniz.

  1. İnstagram profilinizi biznes hesabına dəyişin.
  2. Facebook biznes səhifənizi Instagram profilinizə bağlayın və mesajlara girişə icazə verin.
  3. Şəxsi Facebook profiliniz üçün Facebook biznes səhifəniz üçün administrator hüquqlarını qurun.
  4. Sonradan onu sınaqdan keçirmək üçün chatbotun sahibi kimi izləyici əlavə etmək üçün ikinci (şəxsi) Instagram hesabı hazırlayın.
  5. Botu SendPulse-ə qoşun.
  6. Yaradılmış bota sahib əlavə edin. Bunun üçün şəxsi (ikinci) Instagram hesabınızı botun sahibi kimi əlavə edin.
  7. Direkt profilə mesaj göndərin.

Hər şeyi düzgün etmisinizsə, xoş bir zəncir alacaqsınız. Bundan sonra siz kütləvi poçt göndərişləri göndərə, abunə vidjetləri yarada, bot zəncirlərini qura bilərsiniz.

Facebook Messenger-də chatbot

Facebook Messenger-də chatbot yaratmaq üçün aşağıdakı addımları keçməlisiniz.

  1. SendPulse profilinizi Facebook-a qoşun.
  2. İdarəçi olduğunuz səhifəni birləşdirin.
  3. Vidcet ilə izləyiciləri toplayın.
  4. Avtomatik cavab mövzuları yaradın.

SendPulse Facebook Messenger chatbotunu qurmaq üçün aşağıdakı alətləri təqdim edir:

  1. Avtomatik göndərmə;
  2. Poçt planlayıcısı;
  3. Ətraflı statistika;
  4. İstifadəçilərdən məlumat tələb etmək (e-poçt ünvanı, telefon nömrəsi, giriş və s.);
  5. Poçta baxış;
  6. Zəncir testi;
  7. Söhbət paneli;
  8. Avtomatik cavab zənciri
  9. Telegram-da chatbot

Telegram-da söhbət botu yaratmaq üçün aşağıdakı addımları keçməlisiniz.

  1. Telegram messencerini açın, hesabınıza daxil olun;
  2. Axtarış sahəsinə @BotFather yazın və bot seçin;
  3. BotFather botunu aktivləşdirmək üçün -Başlat- düyməsini basın;
  4. Newbot əmrini seçin və ya yazın və göndərin;
  5. Bota bir ad verin - müştərilər botla ünsiyyət qurarkən bu adı görəcəklər;
  6. SendPulse hesabınızda Çatbotlar bölməsinə keçin;
  7. İstədiyiniz kanalı seçin və - Telegramı birləşdirin-  düyməsini basın;
  8. Giriş açarını daxil edin - yaradılan botda alınan nişan;
  9. -Bota abunə ol- düyməsini basın;

Ona gedin və salamlama və tetikleyici zəncirlər və kütləvi göndərişlər yaratmağa başlayın.

Whatsapp Chatbot

WhatsApp-da chatbot yaratmaq üçün aşağıdakı addımları keçməlisiniz:

  1. SendPulse profilinizi Facebook-a qoşun.
  2. Facebook WhatsApp biznes hesablarını birləşdirin.
  3. WhatsApp Business profilinizi qurun.
  4. Yeni WhatsApp nömrəsini qeyd edin.

WhatsApp botuna qoşulmaq üçün ətraflı təlimatları linkdə tapa bilərsiniz.

SendPulse WhatsApp kanalını veb-sayt infrastrukturunuza, CRM və biznes analitikanıza inteqrasiya etməyə imkan verən WhatsApp Business API-nin rəsmi provayderidir. Adi bağlantıdan fərqli olaraq, WhatsApp Business API-dən istifadə etmək sizə imkan verir:

* Bir cihaza bağlanmadan əlaqə saxlayın;

* WhatsApp-da yazışmalarla kollektiv şəkildə işləmək;

* Toplu və tetik poçt göndərişləri (API olmadan, bir anda maksimum 256 mesaj göndərə bilərsiniz);

* İnteqrasiyanı birbaşa konfiqurasiya edin.

Yuxarıdakı platformaların hamısında SendPulse-də yaradılmış hazır və işlək botların necə işlədiyini görə bilərsiniz.

Təbrik edirik, indi siz chatbot marketinqinin nə olduğunu bilirsiniz, biznes üçün bu alətin imkanları ilə tanış oldunuz və onları necə yaratmaq barədə fikir əldə etdiniz.

Marketinq üçün chatbotlar

Marketinq kommunikasiyaları hər hansı bir şirkətin əsas hissəsidir. Bazarınızla əlaqə saxlamaq üçün istifadə etdiyiniz bütün mesajlar və media markanıza və satışlarınıza təsir edəcək. Çatbotlar mesajınızı çatdırmaqda, mütəşəkkil ünsiyyət strategiyasını saxlamaqda və geniş rabitə kanallarını əhatə etməklə büdcənizi artırmaqda kömək edə bilər.

ChatCompose sizə marketinq chatbotları yaratmağa, söhbətlər tərtib etməyə və telefonlar, vebsaytlar və mesajlaşma proqramlarında mesajlar göndərməyə kömək edir.

Reklam edin və inandırın

Çatbotunuzla məhsul və ya xidmətləriniz haqqında potensial müştəriləri məlumatlandırın, inandırın və xatırladın. Marketinq mesajınızı yaradın və tam idarə edin, sonra onu getdikcə daha çox kommunikasiya kanalları arasında paylayın.

Omnikanal rabitə

Kimsə chatbotunuza mesaj göndərməyə başladıqdan sonra siz onları alış-veriş etməyə və ya qeydiyyatdan keçməyə inandırmaq üçün onlara tanıtım mesajları göndərə bilərsiniz. Bu, rəqəmsal marketinq strategiyanızda güclü bir vasitə ola bilər, çünki chatbotlar əksər mesajlaşma proqramlarında, telefon nömrələrində, vebsaytlarda və hətta e-poçtda yerləşdirilə bilər.

Məhsulları tanıtın və yerləşdirin

Brendinizi təkmilləşdirin və elan edin və istehlakçıları söhbət skriptləri ilə müəyyən bir şəkildə hərəkət etməyə təşviq edin.

Brendinizi rəqiblərdən aydın şəkildə fərqləndirən və müştəriləri alış-veriş etməyə inandıran bir mesaj yaradın və çatdırın.

Brendinq

Markanıza və imicinizə uyğunlaşmaq üçün chatbotunuzu fərdiləşdirin. Bu, məhsulunuzu digərlərindən fərqləndirəcək, çünki təklifinizi fərqli və cəlbedici edəni aydın şəkildə vurğulayacaqdır.

Seqmentləşdirmə və fərdiləşdirmə

Potensial müştərilərin ehtiyaclarını onlara sual vermək və cavabları qiymətləndirmək yolu ilə müəyyənləşdirin. Məhsulunuzun və markanızın onlar üçün uyğun olub olmadığını görmək üçün istifadəçilərin üstünlükləri və ehtiyaclarının nə olduğunu öyrənin.

Ən yaxşı nəticələr verə biləcək mesajı fərdiləşdirmək üçün auditoriyanızı onların cavablarına və seçimlərinə əsasən seqmentləşdirin. Təklifinizi və ünsiyyətinizi hər bir seqmentə və hətta fərdi müştərilərə uyğunlaşdırın.

Marketinqdə Chatbotlardan İstifadə Etməyin Faydaları

Çatbotlar daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün bir çox xüsusiyyətlərlə marketinq səylərinizi dəstəkləyə bilər. Bu xüsusiyyətlər şirkətdən asılı olaraq dəyişir, lakin ümumilikdə onlar sizə resurslarınızı sadələşdirməyə və satış kimi digər kritik fəaliyyətləri sürətləndirməyə kömək edəcək. 

Satış dövrünüzü qısaldın

Satış dövrünün qısaldılması satış komandanıza potensial müştəriləri müəyyən etmək, əldə etmək və çatdırmaq səylərində kömək etmək deməkdir. Müştəri səyahətini başa düşmək və fərdiləşdirmək mühüm anlayışlar təmin edə və satış dövrünü qısalda bilər.

Vaxta və pula qənaət edin

Çatbotlarla biznesiniz pula və vaxta qənaət etmək üçün avtomatlaşdırma səviyyəsini yüksəldə bilər və insan komandalarına müştərilərə fərdi diqqət göstərmək və ya yeni strategiyalar hazırlamaq kimi daha vacib vəzifələrə diqqət yetirməyə imkan verə bilər. Çatbot daha az resurs və səylə eyni vaxtda, gündə 24 saat, həftənin 7 günü daha çox müştəriyə xidmət göstərə bilər.

Seqmentasiya

Çatbotlar söhbəti müxtəlif məqsədlərə yönəltməklə auditoriyanızı seqmentləşdirə bilər. Məsələn, artıq alış-veriş etməkdə maraqlı olan şəxs əlavə reklam materialı almaq əvəzinə ödəniş səhifəsinə yönləndirilə bilər.

Təhlil üçün məlumat toplayır

Çatbotunuz tərəfindən toplanan məlumatlar sizə auditoriyanızın ehtiyacları və üstünlükləri haqqında fikir verə bilər. Daha sonra siz satış və ünsiyyət nəticələrini yaxşılaşdırmaq üçün mesajlaşma və strategiyanızı uyğunlaşdırmaq üçün bu məlumatdan istifadə edə bilərsiniz.

PAYLAŞ:

POPULYAR OXUNANLAR